TASTE the story of Britain through its cooking




Książka TASTE the story of Britain through its cooking jest zbiorem wielu fascynujących opowiadań, historii i ciekawostek o jedzeniu.  Z książki (a raczej księgi-480 stron) dowiemy się m.in, że biscuits to po prostu bis cuit (lub twice cooked) - ponieważ ciasto było najpierw gotowane, póżniej formowane i na końcu pieczone. Poznamy początki D.Smith, która przygotowywała interesting dishes which are neither too complicated nor time-consuming* (ale mimo wszystko bardzo smaczne). Ale to tylko dwie z wielu ciekawostek przedstawionych przez K.Colquhoun. Czytając ksiażkę dowiemy się przede wszystkim co i dlaczego jadano w Anglii na przestrzeni wieków. Pobudzające wyobraźnię opisy oraz ciekawie dobrane zdjęcia sprawiają, że naprawdę warto przeczytać to dzieło. 


 *Kate Colquhoun. TASTE the story of Britain through its cooking. Bloomsbury Publishing 2007

  

Kate Colquhoun. TASTE the story of Britain through its cooking. Bloomsbury Publishing 2007
Twarda oprawa. 480 stron.
Stan idealny, nowa 
 

SPRZEDANE 

Komentarze

  1. Cześć!

    Nie będę mogłą wchodzić na Twoją stronę, bo jestem nieodwołalną kolekcjonerką książek kucharskich. Dziś przyjechał kurier, ja nie mam nawet miejsca na półkach ale kocham,kocham! I już, jeszcze nie przejrzałam tamtych a już myśle sobie "jakie ciekawe książki opisuje ta dziewczyna?".

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodź, wchodź..będzie mi bardzo miło! :) A miejsca to ja już od dawna nie mam ;)
    I przepraszam, że dopiero teraz publikuję posta, ale gdzieś mi umknęły te wszystkie komentarze.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!