Food From Many Greek Kitchens - Tessa Kiros

dzisiaj pokaże wam Tessę i jej grecki świat
 bardziej słonecznej i przepełnionej kolorami kuchni nie można sobie wyobrazić 





















I jak wam się podoba? Dla mnie rewelacja! miliony przepisów, kolorów, zdjęć. W sam raz na letnie ucztowanie! Jak to książki wydawnictwa Murdoch Books - wszystko idealnie dopracowane. Minusem dla mnie jest jedynie błękitny kolor czcionki. Plusem - cała reszta :) Szczerze polecam!


336 stron, twarda oprawa. Wydawnictwo Murdoch Books, rok 2010, nowa, cena 125 zł + wysyłka (proszę o kontakt na maila) UWAGA! czas oczekiwania - ok.1,5 tygodnia. Ten egzamplarz ma już swojego szczęśliwego właściciela :))


Komentarze

  1. Cudo! Kreta mi się przypomniała. Już czuję smak baklavy i pieczonych papryk na ruszcie.
    Piękna książka. Grecja jest piękna! Tessa jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy jest szansa, że jeszcze kiedyś ta książka będzie u Ciebie dostępna..? znów się spóźniłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimi - a ja nigdy nie jadłam baklavy :(( Wyjątkowo piękna jest ta Tessa :))

    Kemotka - mogę zamówić - tylko tak jak napisałam - ok 1,5 tygodnia trzeba poczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekły mnie te stare obdrapane niebieskie drzwi. Piękna książka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baklava jak dla mnie za słodka, ale jagnięcina, bakłażany, papryka, feta, jogurt, miód to moja GRECJA!
    Cudna książka!!!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amber - :)) cudowna!
    Mammamisia - te stare drzwi to tylko malutka część wszystkich piękności :) Jest tego mnóstwo,,a kolory...mhmmm :)) pozdrawiam również!
    lloka - ja uwielbiam słodkości i coś tak czuję, ze baklava jest dla mnie..a cała reszta - pyszności! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!