Dan Lepard, leniwa niedziela i nagroda w konkursie


Dzisiaj będzie o wielkim Mistrzu. Dan Lepard i jego chleby. 


Jego książka The handmade Loaf jest jedną z kilku, które napisał. Jest zbiorem przepisów, wspomnień oraz fotografii z chlebowych podróży po świecie. 





Odwiedzimy między innymi Szwecję Ukrainę, Francję i Rosję. 

Poznamy tradycyjne przepisy. Krok po kroku dowiemy się, jak upiec idealny chleb. Pomogą nam w tym zdjęcia, a przede wsyztskim porady i opisy. 




  
Ponad 80 przepisów, które sprawią, że nawet takie chlebowe beztalencie jak ja - będzie miało ochotę upiec swój pierwszy chleb na zakwasie. 







Książka to nie tylko chleby, ale również bułeczki, krakersy oraz grissini. Idealne źródło wiedzy oraz inspiracji dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z wypiekaniem chleba. Dla tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą - ciekawe opowieści, wartościowe porady, ale przede wszystkim rewelacyjne przepisy samego Mistrza! 


 192 strony, oprawa miękka. Wydawnictwo Octopus, rok 2004, nowa, cena 70 zł + wysyłka.
Written and photographed by Dan Lepard



SPRZEDANE


leniwa niedziela 







nagroda w konkursie my personalized cookbook 

www.dotcomgiftshop.com 

Komentarze

  1. Książki Dana Leparda są genialne. Ale uwaga, jeśli się posiada "The ART of Handmade Bread", to nie ma potrzeby kupowania "The Handmade Loaf" gdyż jest to ta sama książka. Jedna wydana w 2007 roku, druga w 2008. Ten sam autor, te same zdjęcia, te same przepisy. Ja nie wiedziałam i kupiłam kiedyś obydwie.

    A co do przepisów, to mam segregator na te drukowane i wyrywane z gazet oraz notes na te, które zbieram i poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wygląda artystycznie! Oglądałabym ją jak album fotograficzny!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm!
    a ja mam pytanie z innej beczki! czy będzie można u Ciebie kupić tą książkę, patrz link:
    http://www.amazon.co.uk/Rose-Petal-Jam-Recipes-Stories/dp/0956699200

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura - zgadzam się, książka genialna

    memonique - i tak należy ją oglądać - jak album! Jest tego warta :) pozdrawiam!

    enchocolatte - oczywiście :) więcej wiadomości wysłałam Ci na @ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!