Gordon Ramsay's just desserts - summer edition


Gordona nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. U mnie jednak jest na trzecim miejscu (po Nigelli oraz Jamiem). Nigdy nie widziałam żadnego programu a jego książki czasem przeglądałam w sklepie. Teraz mogę się im spokojnie przyjrzeć. 

Zacznę od słodkości - Gordon Ramsay's just desserts. 

  

Ale co ja Wam mam napisać o (jakby nie było) mistrzu i jego rewelacyjnej książce? Oczywiście oprócz tego, że jest idealna! Desery są jednymi z najlepszych jakie widziałam, opisy znacznie ułatwiają cały proces przygotowania cudów. Raz dwa i smakołyki gotowe! Goście będą zachwyceni! Ba! Co tam goście, najlepiej przygotować coś dla siebie! Zapewniam, że wybór jest duuuży;) Tym, którzy w przygotowywaniu deserów nie są mistrzami Gordon bardzo pomaga. Pokazuje jak przygotowaćciasta od podstaw, ze zdjęciami. Krok po kroku.













Wszystkim miłośnikom Gordona polecam również N. Slater'a oraz  J.Campbell'a!

224 stron, oprawa miękka, Quadrille Publishing Ltd, rok 2003, używana, stan bardzo dobry (przybrudzenia), cena 49,90zł + wysyłka. 


Wkrótce Gordon Ramsay Makes It Easy! 

photo Georgia Glynn Smith 


SPRZEDANE
   

Komentarze

  1. No nie. Kolejna książka 'must have'. Akurat w okresie zwiększonego oszczędzania!
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!