KURCZAKowe książki razy trzy - summer edition

Dzisiaj szybko i krótko. 3 książki i kilkanaście zdjęć. Niestety nie są to 300 stronicowe księgi, tylko chudziutkie książeczki - dlatego też taka cena - 9,90zł. Zapraszam i polecam!


my favourite recipes - Delicious Chicken - 2010, używana stan bdb (ostatnia strona minimalnie przyklejona do okładki) cena 9,90zł + wysyłka









95 stron, duże zdjęcia - do każdego przepisu. Dużo wskazówek - ilość kalorii i porcji, z czym podawać, co warto wypróbować.  Przepisy (wg mnie najciekawsze): creamy cider chicken, chicken and herb savoury loaf, chicken&apple crumble!, mustard chicken, orange and tomato chickenchicken and chestnut crumble



chicken - a collection of mouthwatering meals - 2005, używana stan bdb, cena - 9,90zł + wysyłka







173 strony, maleństwo, również dużo przydatnych informacji, zdjęcia do każdego przepisu (rozmiar 1/4strony). Rozdziały: soups, snacks&starters, quick dishes, casseroles&roasts, barbecues&grills, spicy dishes.





recipes from around the world PAN-COOKED CHICKEN DISHES - używana stan bdb, cena - 9,90zł + wysyłka










Najmniejsza ze wszystkich, ale chyba najciekawsza, bo z kurczakiem podróżujemy po świecie. 64 strony, duże + malutkie zdjęcia co i jak - do każdego przepisu, ciekawostki kulinarne z odwiedzanych miejsc. 



wszystkie zdjęcia pochodzą z wyżej wymienionych książek i są własnością ich autorów


Komentarze

  1. Dobre przepisy na kurczaka to podstawa w mojej kuchni. Wszystkie książki wydają mi się świetne.
    Wyróżniłam Cię w One Lovely Blog award - zabawa przetoczyła się jakiś czas temu przez blogosferę, więc nie czuj się zobowiązana proszę odpowiedzią. Pozdrawiam ciepło na przekór pogodzie.
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja już dawno nie jadłam kurczaka. Nawet nie pamiętam kiedy. Pychotki w tych przepisach się kryją. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnemonique - bo są świetne! :) I dziękuję bardzo za wyróżnienie! pozdrawiam

    Mammamisia - ech trudno teraz trafić na takiego prawdziwego pysznego kurczaka :( Ja to rosołek bym zjadła ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!