I love to bake - Tana Ramsay



Ostatnio w TK Maxie nic nie ma. Nie ma smacznej kawy, angielskich krówek, cudnych kubków ani książek. Nie wspominam już nawet o ciuchach, bo w tym sklepie ten dział interesuje mnie najmniej. Fakt, czasami coś tam kupię, ale zdecydowanie wolę jedzenie, książki i kuchenne gadżety! Ostatnio udało mi się upolować fajną miskę le creuset za całe 20zł. A jeszcze wcześniej upolowałam też czerwony garnek z tej firmy (ten już był troochę droższy niestety). No ale nie o tym dziś. Ostatnim książkowym zakupem w TK Maxie była książka "I love to bake", której autorką jest żona Gordona Ramsay'a  - Tana.




Tana jest zapracowaną matką 4 dzieci i  autorką czterech książek książek kulinarnych. Ja swoją kupiłam przez czysty przypadek i fakt, że została przeceniona na jedyne 24zł. I to był chyba jedyny powód. Regularna cena to 15 funtów, czyli ok. 75zł. Według mnie trochę dużo jak za taką przeciętną książkę. Przeglądam ją już któryś raz i niestety oprócz fajnych zdjęć, nie znalazłam nic ciekawego. No, może kilka przepisów. W sumie jest ich 100. Na słodko i słono. Tak po połowie. Jeszcze jest krótki rozdział o pieczeniu chleba. Tana zapewnia jednak, że wszystkie przepisy są wyjątkowe, a do tego proste i prawdziwe. Tak właśnie gotuje dla swoich dzieci. Co więcej, znajdziemy tutaj przepisy na każdą okazję.




Plusem jest to, że wszystko jest fajnie przedstawione. Twarda oprawa, matowy papier, duże fotografie i kilka ciekawych przepisów. Reszta - bez rewelacji. Za 75zł wybrałabym inną książkę, jednak tyle, ile zapłaciłam ja - warto wydać. 



Mimo wszystko książka jest OK. Fajnie się przegląda i czyta. Pewnie też coś z niej upichcę. Zobaczymy. 

I love to bake, Tana Ramsay, 2011, twarda oprawa, 192 strony, cena 14,99 funtów

Komentarze