"A lot of good things start out with a piece of toast."





Książkę After toast kupiłam przypadkiem. Zobaczyłam okładkę i chwile później książka wylądowała w koszyku. Mając świadomość, ze już prawie jestem właścicielką książki dla tych, którzy potrafią przyrządzić tylko grzanki, postanowiłam sprawdzić czy nie popełniłam błędu i zbyt szybko nie zapłaciłam za książkę, której autorki nawet nie znam.

Wygląda to tak: masz naście lat, jesteś w stanie nie przypalić grzanek i chcesz spróbować czegoś więcej. Prawie pasuje. Wchodzę na stronę Kate aby przekonać się, ze rzeczywiście mam się od kogo uczyć. I co się okazuje? Ta nieznana mi do tej pory Kate Gibbs ma świetne przepisy, bardzo dobre fotografie, współpracuje z kilkoma magazynami, a do tego wszystkiego jej strona jest po prostu idealna - przejrzysta, ciekawa i najzwyczajniej wciągająca. No i Kate jest wnuczka Margaret Fulton, a córką Suzanne Gibbs, wiec wiadomo skąd u niej lekkie pióro oraz miłość i pasja do gotowania. Na dodatek Kate została uznana za jedna ze stu najbardziej inspirujących kobiet w Australii (magazyn Madison, czerwiec 2013, kategoria zdrowie).



After toast - recipes for aspiring cooks jest taka jak sobie ją wyobrażałam po przejrzeniu bloga Kate. Nie ma w niej nudnych przepisów na kolejne ciasto czekoladowe lub risotto jakich wiele. Są za to świeże, często zaskakujące propozycje na dania, których nie powstydziłaby się nawet doświadczona pani domu. Mało tutaj klasycznych przepisów, a jeśli już pojawi się jakaś panna cotta to z pewnością czymś Was zaskoczy. Co ciekawe, zebrane w książce przepisy nie są wcale takie proste dla rozpoczynających przygodę z gotowaniem. Pomocne tutaj są wszystkie porady i komentarze, które dla początkujących kucharzy będą niezbędne. 

Przeglądając książkę Kate każdy znajdzie coś dla siebie. Od zdrowych przepisów  na risotto z kaszy gryczanej czy tez pożywnych miseczek wypełnionych słodką kaszką kuskus lub komosą, po kaloryczne krokieciki z mozzarellą. Od szybkich śniadań, po wykwintne desery. Dla każdego coś smacznego.



Kate Gibbs, After toast - recipes for aspiring cooks, Fairfax Books

Strona Kate - http://kategibbs.com


Cytat oraz zdjęcia podchodząc z książki After toast - recipes for aspiring cooks.


Komentarze