jedna sałatka, dwie wersje





Dziś prosta i szybka sałatka. A dokładniej jej dwie wersje. Pierwsza - dla zielonych. Druga dla jedzących nabiał:)



Ugotowany i pokrojony brokuł - 500g, 2 duże jabłka pokrojone w kostkę, 2 ząbki czosnku, sól i pieprz. Kroimy, mieszamy i wstawiamy do lodówki. Uwielbiam smak zimnego, twardego jabłka o czosnkowym aromacie.




Ugotowany i pokrojony brokuł - 500g, 2 duże jabłka pokrojone w kostkę, 2 ząbki czosnku, opakowanie fety, 1-2 łyżki majonezu, uprażone pestki dyni, sól i pieprz. Kroimy, mieszamy i gotowe :) 



Prosto i smacznie!



Garażowa wyprzedaż - kilka nowości :) ZAPRASZAM! <---klik




Komentarze

  1. Dobry wieczór!
    Wpadłam na garażową wyprzedaż i rezerwuję dla siebie kwietniowo-majowy numer Kukbuka, o którym nie wiedziałam NIC,a przede wszystkim to, że wyszedł...Zatem chcę mieć to dziwadło-chowadło, którego brak w spisie treści, prawdziwą EFE= jMERYDĘ....;)
    Pozdrawiam - Joanna
    Czekam na wieści, jak sfinalizować transakcję - joanella66@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Oojeeej! Pora późna, natura moja " w gorącej wodzie kąpana", a wyprzedażowo-garażowe zdjęcie ...mylące. Zabójcza mieszanka, która kazała mi rezerwować gazetę... A to NIE unikat, nie prasowy biały kruk, a dwa egzemplarze regularnych czasopism!!!:((((
    Zwalniam zatem rezerwację i baaardzo przepraszam za zawracanie gitary!!!
    Wyszłam na czytelniczkę ciut nieodpowiedzialną...Trudno, i tak będę wierna - UWIELBIAM Pani bloga - Joanna (nieboga,,,) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!