KUP! COOKBOOK


Tak, kup sobie te książki! Są rewelacyjne. Wszystkie. I o wszystkich Wam opowiem.





1. A KITCHEN IN FRANCE, A Year of Cooking in My Farmhouse, Mimi Thorisson
2. Moja kuchnia w Paryżu, David Lebovitz
3. Le vin c'est pas sorcierOphélie Neiman
4. LOVE ITALIAN FOOD, Maddalena caruso
5. VENICE Cult Recipes, Laura Zavan
6. Simply Italian: Cooking at Home with the Chiappa Sisters, Michella Chiappa




7. Chou à la crème, Lauren Koumetz, Cyrille Robert
8. Une pomme par jour..., Keda Black
9. MAISON MARABOUT: DESSERTS
10. MAISON MARABOUT: GOUTERS
11. Kitchen & Co: Colourful Home Cooking Through The Seasons, Ellie Grace, Rosie French
12. A Change of Appetite: where delicious meets healthy, Diana Henry 



13. Baziółka + Marianna = kalendarz
14. JADŁONOMIA, Marta Dymek
15. My Petite Kitchen Cookbook, Eleanor Ozich (już o niej pisałam - klik)
16. Green Smoothies: La Bible, Fern Green



A w ramach wiosennych porządków, mam do przekazania dalej kilka książek i magazynów



Komentarze

  1. Ja bym z chęcią przygarnęła parę z tych "do przekazania" książek!

    OdpowiedzUsuń
  2. A po ile "MasterChef" i "Kulinaria francuskie"? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chętnie przygarnęła :)))
    Odezwij się do mnie na maila proszę: wertus5@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja jeszcze załapałam się na coś "do przekazania"? Najbardziej interesowałyby mnie Kulinaria Italia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja jeszcze załapałam się na coś "do przekazania"? Najbardziej interesowałyby mnie Kulinaria Italia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!