mix it!






W takie upalne dni jak dziś, najlepszym rozwiązaniem jest lemoniada z lodem. Trzeba się jednak trochę namęczyć, żeby nie była ani za słodka, ani za kwaśna, najlepiej z dodatkiem mięty i może jeszcze pomarańcze do tego... Mam dużo prostsze rozwiązanie (tak, bywam leniwa) - koktajle owocowo-warzywne! Spraw jest prosta, bierzemy to, co mamy pod ręką i miksujemy. Voilà  - koktajl gotowy.




szpinak + awokado + banan + sok z pomarańczy  + sok z cytryny



borówki + awokado + mleko migdałowe 


maliny + sok z buraka + banan + wiórki kokosowe



ogórek + pietruszka + gruszka + sok z cytryny + woda 


Pewnie powinnam podać proporcje i napisać co i w jakiej kolejności dodawać. Ale nie, kombinujcie sami. Prawda jest taka, że każdy znajdzie coś dla siebie. Podałam Wam moje ulubione połączenia, chociaż przyznaję, że często coś zmieniam i zamieniam. 

szpinak/jarmuż
woda/woda kokosowa
mleko migdałowe/mleko sojowe
gruszka/jabłko
maliny/truskawki
soki/woda
chia/kokos/płatki jaglane
kakao/kawa (+banan i awokado)
morele/brzoskwinie

Miksujcie, próbujcie i cieszcie się latem!

Komentarze

  1. bardzo lubię jarmuż :) ja dzisiaj ratowałam się sokiem wyciskanym z pomarańczy i z grejpfrutów z lodem :d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!