Patelnia pełna smaków - grillowane warzywa zamknięte w babeczkach z drożdżowego ciasta






Podjęłam "wyzwanie Iglotex". Rzadko zdarza mi się brać udział w tego typu konkursach, ale tym razem postanowiłam spróbować. Przedstawiam Wam super prosty przepis na grillowane warzywa zamknięte w babeczkach z drożdżowego ciasta.

Potrzebna jest porcja ciasta drożdżowego (z ulubionego przepisu, a u mnie oczywiście na oko), opakowanie warzyw na patelnię Iglotex - u mnie polskie smaki, przyprawy - sól, pieprz, ulubione zioła. I tyle!

Najpierw grillujemy warzywa przez kilka minut i odstawiamy do wystygnięcia. Z wyrośniętego ciasta foremką lub w dłoniach robimy kółka - po 2 na jedną babeczkę. Wylepiamy kółkami formę na muffiny i tak przygotowany spód babeczki wypełniamy warzywami. Na sam koniec nakładamy drugie kółko, dobrze zlepiamy brzegi i nacinamy górną warstwę. Pieczemy 10-15 minut w 180 stopniach. Smacznego!

A pamiętacie przepis na pizza ślimaki? Warzywa na patelnię można również zawinąć w ślimaczki!


A już od środy zapraszam Was do głosowania na mój przepis ---> klik!

Komentarze