weekend idealny



Weekendy są zdecydowanie za krótkie. W sobotę odpoczywasz po ciężkim tygodniu, w niedzielę powoli się rozkręcasz...a tu już poniedziałek. Ale nie ma tego złego.... Dwa dni są idealne. Idealne, żeby zajrzeć na Urban Market (oczywiście jeśli mieszkasz w Warszawie) albo rozpoczynający się właśnie Galicyjski Kiermasz Adwentowy (to w Krakowie). Jeśli jednak mimo wszystko postanowicie zostać w domu, to mam dla Was trzy rewelacyjne propozycje. Po pierwsze (o czym wszyscy już wiedzą) musicie kupić Magazyn Smak-i nie patrzcie na cenę. Niby 22zł ale raz na trzy miesiące można :) A uwierzcie, że warto! Po drugie - jak już kupicie Smak, to dorzućcie do niego Monitor Magazine - kuchni mniej, ale też fajnie... inaczej. No i po trzecie, zajrzyjcie tutaj. I jak? Ja się w tym miejscu najzwyczajniej w życiu zakochałam. A tym, którzy mieszkają w Poznaniu polecam taki pomysł na jesienny wieczór. Przyznam szczerze, że nie pojęcia jak wyglądają kolacje w Luliraju, ale polecam Wam je w ciemno. Gdybym miała bliżej, to byłabym na każdej :) 

Nie wiem jak Wy, ale ja włączam Trójkę, piątkową listę i już mnie nie ma.... Miłego weekendu!

Komentarze