Idealny kubek termiczny




Bodum, Sagaform, Aladdin? A może jednak kubek termiczny ze Starbucks'a? Który lepszy? Nie mam pojęcia! Po pierwsze dlatego, że nie wiem czy potrzebny jest mi taki do torebki...chyba jednak wolałabym ogrzać sobie nim dłonie. Ale z drugiej strony tłok w autobusach, tramwajach...bieg przez miasto. No i brak wolnej ręki! A który z nich nie przecieka? Tworzywo czy może porcelana?  Ratunku! A przecież to tylko kubek! Moim faworytem jest Keep cup oraz porcelanowe kubki Sagafrom. A jakie są Wasze ulubione kubki? Który najlepszy? 




Od góry: Aladdin, Sagaform, ?, Bodum, Aladdin, Tetley, Starbucks, Bodum, Keep cup

Komentarze

  1. Ja mam kubek z Biedronki za jakieś 30zł . Ciepły jest tylko koło nakrętki . Długo trzyma ciepło . Metalowy z niebieską nakrętką . Jeśli dobrze zakręcisz - nie przecieka .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam metalowy bodum i niestety, ale trochę przecieka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam juz 2 i nie jestem zadowolona, wygląda świetnie niestety przecieka. A nie będę go nosić pół dnia w ręce a druga wada to bardzo szybko stygnie zawartość. No chyba że ja trafiłam na takie akurat kubki

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej zacząc od zadania sobie pytania po co mi kubek termiczny? ;) Banalne?! A no właśnie nie, ponieważ jesli zależy Ci tylko na wyglądzie i lekkości to może byc plastikowy. Z reguły są najbardziej wzorzyste, kolorowe i różnorodne graficznie :) Ich wadą jest to, że nie 3ma ciepła oraz jest mało praktyczny.
    Jeśli kubek ma byc mobilny, chcesz go brac ze sobą w każdej sytuacji to zastanówic się nad kubkiem z rączką/łapką. Zajmuje ciut więcej miejsca w torebce, ale w doświadczenia wiem, że jest bardziej stabilny np. podczas jazdy autobusem, będąc w tłoku. Wiem, że nawet kiedy mam rękawiczki na sobie kubek mi nie wypadnie, ponieważ 3mam rączkę :)
    W kubkach metalowych nie przesiąka zapach napojów, jednak w moim przypadku miałam plastikowy kubek i też nie miałam takiego problemu. Aczkolwiek słyszałam, że w kilku przypadkach zapach zupki czy kawy przesiąkał po dłuższym użytkowaniu :(
    Starbucks oferuje wiele kubków, dlatego musisz po prostu zerknąc na nie, popatrzec, ktory Ci pasuje i sprawdzić czy to tylko marka czy marka i jakość :)
    Warto, aby kubek nie byl za ciężki, ponieważ wlewając do niego napój nabierze już konkretnej wagi ;)oczywiście nie będzie to ni ewiadomo jak ciężkie, ale dodatkową rzecz w torebce odczujesz ;)
    Jeśli chodzi o pojemnosc (300, 500 ml. itp.) to już zależy od Twoich preferencji :) powracając do pytania na początku to warto pomyślec nad tym czy kubek będzie typowo miejski czy także przyda się na wyjazdy wakacyjne. Jeśli tak to można uwzględnic wtedy 450-500 ml. Na wyjazdach pojemnosc ok. 500 ml będzie praktyczna i wystarczająca :) Jeśli ma byc to kubek miejski to może 300 ml. wystarczy.
    Jeśli chcesz porcelanowy kubek to oznacza, że będzie on statyczny i na pewno z takim kubkiem nie wiele się będziesz poruszac. Jeśli będzie miec nakladkę gumową na kubek (a warto, aby miał!) to wtedy będziesz mogła spokojnie z niego pic, bez obawy poparzenia się. Taki kubek chociaż ładny jest cięższy i na pewno nie jest przeznaczony na "chodzenie z nim po mieście".
    Nie podaję żadnej firmy, ponieważ każda z nich oferuje wiele rodzajów kubków. Tak jak pisałam wcześniej to wszystko zależy gdzie i kiedy chcesz użytkować kubek. Jeśli ma być on praktyczny to oprócz wyglądu warto skupić się na firmach "górskich", które również takie kubki oferują lub firmach, które specjalizują się w dobrych akcesoriach kuchennych.
    No to chyba wszystko opisałam co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooooow! dziękuję! znacznie ułatwia mi to wybór - mam już tylko dylemat pomiędzy ceramicznym a takim z tworzywa (keep cup)...tylko ciekawe czy ciepło trzymają... nie potrzebuję ani rączki, ani nie zależy mi na noszeniu w torebce :) dzięki raz jeszcze!

      Usuń
  5. genialne są! ja stawiam na keep calm:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również od jakiegoś czasu szukam tego idealnego, dla mnie najważniejsze jest by nie przeciekał i trzymał ciepło. Póki co korzystałam z cudzego kubka firmy primus (typowo górski). Posiada te wszystkie cechy których poszukuję oprócz jednej, nie jest za ładny :(!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli kubek będzie 'stacjonarny' to mozesz wybrac ceramiczny :) A najlepiej to by było gdy obejrzysz je na żywo. To dużo pomoże - weźmiesz do ręki, ocenisz wielkość, kolor itp.itd., sprzedawca może pomoże. Niestety w kwestii 3mania ciepła u Keep Cup nie pomogę, ponieważ nie wiem :( wizualnie bardzo mi się podobają te kubki, ale nie miałam z nimi do czynienia na co dzień :) W razie pośpiechu Keep Cup zawsze weźmiesz ze sobą, z ceramicznym będzie mały problem. Tak czy siak, miłej kawy/herbaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam MugToGo z tchibo. kosztował mnie 39 złotych i warto było. w miarę długo trzyma ciepło i co najważniejsze, nie cieknie, bo ma takie zamkniecie, klik, jak w termosie. jest metalowy z szerokim gumowym paskiem, więc można złapać nawet w rękawiczce i się nie ślizga.
    ja gorąco polecam, a do tchibo zawsze można się przejść i samemu zobaczyć jak taki kubeczek wygląda :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam contigo z patentem avex czy jakoś tak, ani kropla nie wycieka nawet jak w torebce jest do góry nogami :) a ciepło podobno do 6 godzin trzyma. Z moich obserwacji wynika, że z 3-4 trzyma na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam pytanie bardzo ważne: czy te Keep cup przeciekają czy nie? Bo nikt o tym nie wspomina i nie wiem czy to znaczy że są w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moj Keep Cup przecieka, a moze nie potrafiw go obsluzyc. Goraca kawa wycieka spod wieczka. Ale zimna woda nie. Sama juz nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!