Ciasta, ciastka i takie tam - KUP!cookbook czyta


Kolejny poniedziałek, kolejna polska książka. Ale uwaga! Tym razem tylko zapowiedź - na książkę musimy wszyscy cierpliwie poczekać. 


Książka "Ciasta, ciastka i takie tam" Agaty Królak jest niby zwyczajną książką kucharską, ale jak pisze Marek Bieńczyk tak naprawdę jest czymś "o wiele więcej i lepiej". Niby zwyczajne przepisy na słodkości a jednak nie tak do końca. Zebrane od rodziny i znajomych, przenoszące nas w czasy dzieciństwa, przywołujące wspomnienia - takie właśnie są słodkości w książce. Autorka zaprasza nas do zabawy i zabiera w długą sentymentalną podróż. W trakcie podróży poznamy 71 przepisów i podobno drugie tyle ilustracji. Do tego rodzinne fotografie i odręczne napisy. Czego chcieć więcej?! Ja mam tylko jedno życzenie - oby książka była tak piękna, jak nas zapewniają!




zdjęcia - materiały prasowe


"Ciasta, ciastka i takie tam" Agata Królak, wydawnictwo Dwie Siostry, oprawa miękka, 164 strony, cena 35zł

termin wydania 7 listopada 2011




A tak swoją drogą zastanawialiście się dlaczego w Polsce tak mało właśnie takich książek? Dlaczego znane bloggerki albo gotujące artystki nie mają szans (a jak mają to niewielkie) na wydanie swojej książki? A znacie dziewczyny z tego bloga i ich książkę? A może znacie jakieś inne książkowe cuda?

Komentarze

  1. przepiękna. szkoda że nie mojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowa, to mi się podoba!
    Warto czekać! Daj mi znać, jak już będzie na rynku. Ty zapewne pierwsza wytropisz ;-)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dzis dla mnie wisienką... bo torciku brak...
    kocham takie colage, widok tego to karma dla oka... jak znajdę to sama kupię chętnie:)


    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gwiazda - no szkoda, ale moze kiedys.. ;)

    bajowka - racja, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)) Pozdrawiam!

    bomimi blog - pewnie, że dam znać :)) Kto jak nie ja ;) Buzi!

    Magda - to dokładnie tak jak ja - czekamy razem! Pozdrawaim :))

    Holga - tak jest! Na listę :)) Ściskam!

    Konwaliowa Bombonierka - jeśli wiśienka taka cudna, to jaki będzie torcik... :)) Czekamy razem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania - no must have jak nic!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!