nagroda wędruje do... i mini książka

Odwiedziłam wczoraj małą księgarnię-sklep z niewiadomoczym w Krakowie. Chowając się przed deszczem miałam chwilę czasu na przejrzenie półek. I co znalazłam? Rewelacyjną książkę Łatwa kuchnia francuska - Raymond Blanc BBC BOOKS (photo Jean Cazals). Pamiętacie food for friend - french którą kiedyś Wam pokazywałam? Ta książka jest bardzo podobna z dwoma zasadniczymi różnicami - jest po polsku i kosztuje 4,80zł! (regularna cena chyba ok.15zł) POLECAM!








Ale nie to dziś najważniejsze! Najważniejsze wyniki konkursu!


Dziękuję wszystkim dziewczynom za udział i żałuję, że było Was tak mało:( Bardzo fajne te Wasze przepiśniki, pomysłowe i cudnie wykonane. Jak już pisałam - podziwiam Was za to, ze Wam się po prostu chce ;)  



Gratuluję i bardzo proszę o kontakt mailowy!



update: uwaga! mała zmiana - recenzje będą pojawiać się na blogu w PONIEDZIAŁKI! przepraszam za zamieszanie, ale związane jest to z mini niespodzianką dla mnie i dla Was.

Komentarze

  1. Gratuluję Mammamisia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie cieszę! Dziękuję serdecznie! Nie mogę w to uwierzyć bo choć przepiśników było mało to były bardzo ciekawe. Praca się opłacała.
    Jeszcze raz wielkie dzięki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje, to byl moj faworyt :) z takim przepisnikiem nie idzie sie pogubic :)
    Dziekuje za zabawe, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia, Mammamisia - dziękuję raz jeszcze i również gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!